Le-Parkour.dk - Det officielle danske parkour community
   Forside Artikler Media Forum Links Galleri FAQ Søg Regler
February 09 2010 02:10:41   
Ansvarsfraskrivelse
Vi påtager os intet ansvar, for eventuelle skader eller andet. Læs mere.
Besøgende
Gæster online: 2
Ingen brugere online

Aktive brugere: 91
Antal brugere: 2,082
Nyeste bruger: classic23
Debatemner
Nyeste emne
Søger et sted jeg ka...
Ugens billede!
Feiyue sko - sælges
Jams?
Nybegynder
Mest aktive emner
European Gatherin... [426]
Julejam 2007! [302]
Tasken [301]
The Heroes! [214]
Julekalenderen 2006! [201]
Annonce
Se indlæg
Le-Parkour.dk - Det officielle danske parkour community | Træninger | Landet Rundt
Side 1 af 4 1 2 3 4 >
Forfatter European Gathering
Martin
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 86
Bopæl: København (Frederiksberg)
Lagt på d. 19-07-2007 12:20
Hej Alle,
Jeg ved godt at vores event, er annonceret en gang for lang tid siden.. men nu er alt klart til at køre. Vi har desuden en trailer og billeder af banen med i dette indlæg. Admins, håber dette er ok? -kan vi slette den gamle tråd for at samle trådene her?

Here goes:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

European Gathering of Streetmovement

// Gerlev Idrætshøjskole d. 19. – 25. august

Parkour, freerunning og tricking
Vi har planlagt en uge med optimale muligheder for traceurs, freerunners og tricksters. Der vil blive workshops på alle niveauer i de 3 dicipliner, og også rig mulighed for fri træning. Arrangementet er med nogle af de mest erfarne i verden indenfor parkour, freerunning og tricking og Gerlev Idrætshøjskole byder på de bedst mulige faciliteter; - European Gathering er din mulighed for optimal træning, nye netværk og venskaber.

Streetmovement Park
Vi har designet et unikt træningsmiljø til parkour og freerunning. De enkelte elementer er blevet bygget med inspiration fra de fedeste steder i London og Lisses/Evry og bliver den første af sin art i verden! Der er offentlig åbning d. 19. august til European Gathering of Streetmovement.

Billeder fra parken: http://www.teamjiyo.com/forumwebspace/martin/StreetmovementPark_forums.gif

Gerlev
Udover den unikke Streetmovement Park har vi på Gerlev:
- 3 Indendørs sale: 1 håndboldbane str, 1 stor rund sal ca. 30 meter i diameter, 1 gymnastiksal med fast tatamigulv (judomåtter), stortramplin i gulvet og springgrav.
- 2 Beachvolley baner.
- Fodboldbane hvor vi kan placere 10x10m tatami (judomåtter).
- Svømmehal med 2 stk. 1m vipper og 3m tårn (her kan vi montere en 1m box = vault2flips ;-).
- Køkkenet, der serverer 3 lækre og nærende måltider om dagen + fruit, snacks, te og kaffe.
+ Streetbasket, skating facility, freesbee-golf, sauna, storskærm og nærliggende strand.

Instruktører
Vi har inviteret nogle af de bedste udøvere, så der er reel undervisning til både nybegyndere og meget erfarne igennem hele ugen. Det er dog frit om man vælger dette eller kun at deltagei de mere frie jams hvor alle kan bidrage med inspiration.

De instruktører som vil varetage undervisningen er listet herunder:
Laurent Piemontesi (Yamakasi),
Yann Hnautra (Yamakasi),
Daniel Ilabaca (Urban Heroes),
Bobby Gordon Smith (Urban Heroes),
Anis Cheurfa (Loopkicks),
Chris Devera (Loopkicks),
Thomas Videbæk (Streetmovement),
Peter Ammentorp (Streetmovement) og
Martin Kallesøe (Streetmovement).

Priser
Dobbeltværelse: 3.600 kr.
Sovesal: 3.000 kr.
Ungdom under 18 år: 1.950 kr. (sover på sovesal eller i telt)

Bemærk:
Ved 5 samtidige tilmeldinger gives rabat på 20%.

Tilmelding
Du kan tilmelde dig European Gathering of Streetmovement, her: http://www.hitdesign.dk/gerlev/gerlev_streetmovement.htm
Hvis du har nogen problemer; kontakt: mk@visualworks.dk eller peterlund83@msn.com
OBS: Er du under 18 år, er det nødvendigt med en skriftlig tilladelse fra en forælder eller værge, for at deltage i undervisningen – kontakt mk@visualworks.dk

Stadig i tvivl?
Vi har snakket med en del mennesker om vores arrangement og hørt nogle enkelte betænke sig over et par ting:
- Er jeg god nok? – Denne gathering er for alle! Der kommer både nybegyndere, øvede og folk der bare godt kunne tænke sig input til deres egen idrætsundervisning.
- For dyrt? Vi har presset prisen maksimalt uden at lade det gå ud over forplejningen. Betragt det som en træningsferie og husk på hvor meget rejser, ophold og mad ville koste, hvis du skulle rejse ud og opsøge vores insstruktører. Til gatheringen får du det hele et sted –sammen med helt unikke forhold.
- Problematisk ift din skolegang, studie eller arbejde? Husk på, at det kun er en enkelt uge ud af et helt år. Hvis du reagerer på det allerede nu, og snakker det igennem med din arbejdsgiver, klasselærer eller studievejleder er vi sikre på, at i kan finde et kompromis. Forklar ham/hende om hvor unikt dette arrangement er, og foreslå at være fleksibel med hjemmearbejde og evt. et skoleprojekt om parkour, freeruning eller tricking. –Der er samlet en masse talenter med uvuderlige erfaringer og indsigt til denne Gathering.

Så grib denne mulighed for optimal træning, nye netværk og venskaber, imens den er her! Du kan tilmelde dig helt indtil d. 15. august, men der er kun et begrænset antal pladser, så vent ikke for længe med at tage din beslutning.

----------------------------------------------------------------------

Søndagsjams hver uge med Streetmovement Crewet kl 11. på Islands Brygge

Redigeret af Martin d. 19-07-2007 13:00
mkallesoe@yahoo.dk www.streetmovement.dk
Forfatter RE: European Gathering
valeur
Brugere

Antal indlæg: 27
Bopæl: Espergærde
Lagt på d. 19-07-2007 12:28
Ser skide fedt ud men jeg starter desværre på HTX nogenlunde samtidigt.. smiley

~Alex
http://www.runfreetv.com
Woodo
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 512
Bopæl: Bag dig! (Lyngby, nord for KBH)
Lagt på d. 19-07-2007 16:21
Jeg ville helt vildt gerne have været med, det lyder som et fantastisk arrangement. Bare ærgeligt at jeg starter i 1.g der :/. Hvis det havde været afholdt enten en måned senere så den almindelige undervisning var begyndt eller en måned tidligere så det lå i ferien havde jeg måske haft en mulighed for at komme med... Men super fedt initiativ! Glæder mig til at høre hvordan det går =)

The street is the most versatile canvas, so far

Come over to the light side, my young aprentice!]<-- Clicky, clicky. Five dollarh...

http://www.dr.dk/p3/monkey_old/stablinger.asp
The Grey Ace
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 727
Bopæl: Herlev: Hjortespring
Lagt på d. 19-07-2007 17:14
Overdådigt Fedt .. Elsker Banen .. Kan Allerede se en Zilliard Muligheder!

Jeg skal Flytte skol her i år .. Og så Tænker man Damn Så Kan Han Nok ikke komme med for han skal vel ikke misse den første uge på hans nye skole.. MEN! Måske Hvis Financeringen ordner sig Kan Jeg komme!!! Har 1000 så skal bare have fedtet 950 ud af min mor fordi jeg nu skal flytte skole og det er så slemt .. =D !! Håber Seriøst på jeg kommer..

Kan I Sige ca. Hvor Mange pladser i har tilbage ?

The Fastest Way From A to B Will Always Be A Straight Line But Since This Isn't Always Possible ... Parkour.

Støt Kampen Mod Global Opvarmning

I Take What I Need And Earn What I Want - Floyd Romanoff

Train To Improve, Not To Impress. - Floyd Romanoff

Gider Altid Træne Parkour Med Dem Der Kontakter mig .. Men De her dage skal jeg noget Mandag-16:30-20:00 Torsdag- til kl 21:30 Lørdag-09:00-14:00 .. Jeg skylder dig en vingummi hvis du ringer og jeg ikke kan.. =D (udover de her tider)
ojo
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 412
Bopæl: Vanløse, København
Lagt på d. 19-07-2007 18:59
er du gal det ser fedt udsmiley ka desværre ikk komme medsmiley

don't be afraid of opposition. Remember, a kite rises against; not with; the wind. - Hamilton Mabie
johen@ofir.dk
Ehlerz
Brugere

Antal indlæg: 84
Bopæl: Husum (Brønshøj) 2700.
Lagt på d. 19-07-2007 19:28
Hej Martin.
Jeg overvejer kraftigt at tilmelde mig, og har derfor lige et par spørgsmål:

Mht. Unge under 18, vil der være telte stillet til rådighed af jer, eller er det noget der skal medbringes selv, hvis man ikke ønsker at sove i sovesal?

- Og hvis det er noget i stiller til rådighed; hvor stort er det så? ( 4 mands f.eks.? )

Btw, Super fedt initiativ ! smiley

Mathiasej@hotmail.com
ozwal
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 47
Bopæl: Lyngby
Lagt på d. 19-07-2007 21:35
jeg har ikke læst den tidligere tråd...så altså skulle man overnatte derover??....lyder som et virkelig fedt projekt...

Hej! jeg 13 (snart 14) og er let øvet, og god til tricking. Hvis nogen vil træne så bare skriv!

Redigeret af ozwal d. 19-07-2007 21:35
Gym_Malte@hotmail.com
Qawl
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 2486
Bopæl: Ballerup
Lagt på d. 19-07-2007 22:41
Det ser virkelig, virkelig fedt ud og meget overbevisende Trailer (:
- Usædvanelig imponerende precision ved Islands Brygge, Peter smiley .. Er det ikke Peter der laver den?... Correct me if I'm wrong...

Banen ser også virkelig virkelig fed ud og Martin (Kallesøe) fortalte mig at der vil komme planlagte Jams derude i fremtiden, så det vil jeg se meget frem til...

Men på banen.. Er murerene så ikke ufattelig glatte? ... De minder meget (de ser sådan ud) om dem vi har i den hvide gård og de er meget glatte... Men på den anden side ^^ Nu er jeg så "vokset op" med glatte mure at lave wallruns på, så ser det kun som endnu en udfordring hvis det er, men det ser også bare farligt ud at skulle lande i precisions oven på...
- Anyhow, tvivler jeg ikke på, at I har taget hensyn til smiley

Desværre kan jeg ikke komme til selve Gathering'et, da jeg lige er startet på Gymnasiet og selvom I kommer med ideer til hvordan man kan undvære en uge der, så vil jeg gerne være der i starten, da det også var en stor drøm overhovedet at komme ind... Så hvis jeg skal vægte Parkour, som jeg stadig kan lave uden et Gathering og min fremtidige karriere/uddannelse, vælger jeg min uddannelse smiley

Men håber det kommer til at blive en success alligevel og alle der tager afsted tvivler jeg ikke på, ikke kommer til at mangle noget for pengene og får en oplevelse (som de sent glemmer) og en masse erfaring!
- Så vil klart anbefale alle at tage afsted som har muligheden, specielt med de trænere som er blevet sat på!

Qawl.

Ps. sorry det blev så langt smiley

You type 525 characters per minute
You have 100 correct words and
you have 0 wrong words
http://speedtest.10-fast-fingers.com/

Redigeret af Qawl d. 19-07-2007 22:41
www.BallerupFR.tk
Martin
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 86
Bopæl: København (Frederiksberg)
Lagt på d. 20-07-2007 00:02
Til jer der kommer: Jeg glæder mig så meget, som jeg aldrig nogensinde har glædet mig til noget før! Vi har været så heldige med instruktører og den bane.

Banen er ikke blevet så glat som vi frygtede, men alligevel sliber vi den på oplagte cat-leap steder så overfladen bliver perfekt.
Toppen af murene er derimod meget ru, og man føler sig sikker i precisions.

Der var måske flere spørgsmål.. men jeg kan ikke lige overskue mere internet nu.

Er på ferie en uge, skriv til Peter hvis der er noget smiley

----------------------------------------------------------------------

Søndagsjams hver uge med Streetmovement Crewet kl 11. på Islands Brygge
mkallesoe@yahoo.dk www.streetmovement.dk
Urban
Administratorer

Rediger

Antal indlæg: 1515
Bopæl: Amager Urban
Lagt på d. 20-07-2007 00:26
Jeg skal Så meget med..
er bare lidt noget lort.. har først pengene den 1. håber der stadig er plads.. det bliver så maks fedt det her..

www.cphparkour.dk

Ny dag - Nye udfordringer

For parkour - Imod konkurrence
ilja.olsen@hotmail.com cphparkour.dk
Jammer
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 175
Lagt på d. 20-07-2007 11:05
valeur skrev:
Ser skide fedt ud men jeg starter desværre på HTX nogenlunde samtidigt.. smiley

Hehe, jeg starter på 2.år af HTX, men jeg siger da bare lige, fuck skolen de 5 første dage!! smiley
skole er overrated ;P
Dan
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 633
Bopæl: Rødovre
Lagt på d. 20-07-2007 13:18
Mand jeg syns det er fedt =]
Ærgeligt at det er en hel uge, kan ikke få fri fra skole...

SKAL man være det hele ugen?
kan man godt fx. komme efter kl. 15:00 hver dag?
(Sandsynligvis ikke, men skader det at spørge? :S)

dan_herrero@hotmail.com
Hildir
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 320
Bopæl: Frederiksberg
Lagt på d. 20-07-2007 13:59
Ser fedt ud, men er i Prag der ..

Stay real!
Hildir/HustlerIsTheGreatestNinjaInTheWorld/Universe.Right
TENCHU
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 173
Bopæl: 3600
Lagt på d. 20-07-2007 14:01
ville ellers også gerne have været med... men starter ligeledes i gymnasiet der -.- inderligt sur røv at gå glip af det

The Grey Ace
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 727
Bopæl: Herlev: Hjortespring
Lagt på d. 20-07-2007 16:29
YEEES ! SÅ ER DER BESTILT PLADS!! ... Glæder mig sygt meget.. !!

Dem der skal med Herinde fra kan i ikke lige Skrive til mig i en PB For kender ingen .. =D !!

The Fastest Way From A to B Will Always Be A Straight Line But Since This Isn't Always Possible ... Parkour.

Støt Kampen Mod Global Opvarmning

I Take What I Need And Earn What I Want - Floyd Romanoff

Train To Improve, Not To Impress. - Floyd Romanoff

Gider Altid Træne Parkour Med Dem Der Kontakter mig .. Men De her dage skal jeg noget Mandag-16:30-20:00 Torsdag- til kl 21:30 Lørdag-09:00-14:00 .. Jeg skylder dig en vingummi hvis du ringer og jeg ikke kan.. =D (udover de her tider)
Bla
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 1013
Bopæl: Hobro, Nordjylland
Lagt på d. 20-07-2007 18:36
Er banen til fri benyttelse når gatheringen er slut?
Og bliver "rails'ne" først sat op til sidst, eller droppede i dem?

Ellers nice, jeg kommer desværre ikke pga. af manglende lyst ( No offence) (:

You type 522 characters per minute
You have 96 correct words
and you have 3 wrong words

Redigeret af Bla d. 20-07-2007 18:39
bisse200@hotmail.com
Qawl
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 2486
Bopæl: Ballerup
Lagt på d. 20-07-2007 21:40
Håber det er okay, at jeg lige tager mig den frihed, at svare Bla omkring fribenyttelse af banen, da jeg snakkede med Kallesøe om det, og mener jeg kender svaret:

Banen kommer ikke til at være åben for offentligheden, på den måde at alle og enhver bare kan gå ind og bruge den... Det er for at formindske chancerne for hærværk og graffiti, som man kan se på enhver skaterbane...

Men der vil blive holdt jams på banen så tit som overhovedet muligt og Kallesøe sagde vidst, at hvis han kunne overskue det, ville han åbne banen hver weekend (you know; lad være med at presse, men så meget han nu kan)...
Derudover vil der blive holdt Jams derude og andre former for træning...

You type 525 characters per minute
You have 100 correct words and
you have 0 wrong words

Redigeret af Qawl d. 20-07-2007 21:41
www.BallerupFR.tk
Runen
Brugere

Antal indlæg: 66
Bopæl: Herlev
Lagt på d. 21-07-2007 02:06
DAMN, Håber jeg kan komme med ska bare lige plage min mor om Pengene, hvis Jeg kommer Så Blir det Max Vold Fedtsmiley og hvis jeg ik kommer så god tur til jer der ska smiley
BK
Brugere

Antal indlæg: 4
Lagt på d. 22-07-2007 00:35
Ville sindsygt gerne, men orker ikke lige at starte med 100% fravær fra gym efter den første uge!!
Ehlerz
Brugere

Antal indlæg: 84
Bopæl: Husum (Brønshøj) 2700.
Lagt på d. 22-07-2007 11:22
BK skrev:
Ville sindsygt gerne, men orker ikke lige at starte med 100% fravær fra gym efter den første uge!!

Same. Det kan også gøre det riiimelig nemt at få dig smidt ud af gymnasiet .. smiley

Mathiasej@hotmail.com
Side 1 af 4 1 2 3 4 >
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Brugerafstemning
Hvad laver du til daglig?

Folkeskole

Gymnasium

Universitet

Iværksætter

Arbejder på Kontor

Social og sundhed

Håndværker

Andet

Du er nødt til at logge på for at stemme.
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Dan
03/02/2010 17:33
lol bluff

Sakse
20/01/2010 20:27
Selv tak Zuqu. Vi må se på hvilke muligheder, der er til næste år, for hvor gatheringen vil blive afholdt. Der er længe, længe til. smiley

Zuqu
10/01/2010 18:29
Tak for et super fedt gathering i Herlev. Jeg kommer helt sikkert også næste år. Er det det samme sted?

lau
07/01/2010 20:42
jeg kunne godt lide at lave pakour men hvor kan man gaa til det? jeg bor i nordsjaeland.

Sakse
04/01/2010 15:58
http://ur1.ca/j0jr - Inspirerende. På en anderledes måde.

Zuqu
03/01/2010 14:40
Vi tænker jo bar på et nyt emne at snakke om smiley

Reen
02/01/2010 23:32
Tænkte jeg også..

Sakse
02/01/2010 17:49
"Bring out the dead! Bring out the dead!"

Bla
02/01/2010 16:38
Så døde replikboksen sgu da smiley

Bla
19/12/2009 16:25
Den sætning omfatter ikke alt det reklame er. "Advertising often attempts to persuade potential customers to purchase or to consume a particular brand of product or service." -- wiki

Replikarkiv