Le-Parkour.dk - Det officielle danske parkour community
   Forside Artikler Media Forum Links Galleri FAQ Søg Regler
September 08 2010 15:28:49   
Ansvarsfraskrivelse
Vi påtager os intet ansvar, for eventuelle skader eller andet. Læs mere.
Besøgende
Gæster online: 1
Ingen brugere online

Aktive brugere: 101
Antal brugere: 2,298
Nyeste bruger: kpabst
Debatemner
Nyeste emne
SI-18 Rannell info.
Cato Mania
Fredericia Jam 2010 ...
Fjerritslev parkour
Hvordan begynder man?
Mest aktive emner
European Gatherin... [427]
Julejam 2007! [302]
Tasken [301]
The Heroes! [214]
Mangler DU nogle ... [210]
Annoncer
Se indlæg
Le-Parkour.dk - Det officielle danske parkour community | Media | Videoer og Billeder
Side 1 af 6 1 2 3 4 > >>
Forfatter Projekt ideer?
Qawl
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 2486
Bopæl: Ballerup
Lagt på d. 20-04-2007 21:00
For lige allerede at dræbe et rygte, som sagtens kunne opstå: Der vil IKKE komme en Tasken 2, og forhåbenligt ikke et projekt der ligner det fuldstændig...
^Ikke at jeg ikke er stolt af Tasken, men synes man skal prøve noget nyt og hele tiden komme med nye ideer, for at holde det spændende...

---

Hey Guys!

I lang tid har der været snak om det ikke kunne være nice at holde endnu et projekt, lig Tasken; navntligt fra de mennesker, som ikke nåede at sende deres bidrag ind...

Jeg har nu gjort op med mig selv, at der helt sikkert (99,9%) vil komme et projekt op i løbet af sommeren...

Jeg har allerede et par ideer klar, men jeg ville alligevel først høre hvad i synes kunne være nice i det næste projekt og om der er nogen ting som kan være anderledes i forholds til Tasken!

Til den tid vil jeg være Director på YouTube, så filmen kan vare så længe den skal, efter min egen mening, men der kommer højst sandsynligt et maximum på hver Traceurs part!

---

Kort sagt:
Hvad synes du kunne være nice, et projekt kunne handle om?
Og evt. kun ideer, så jeg mixer det hele sammen til et stort massefyldigt projekt til sidst, med alt hvad folk lyster! (xD)

---

Hvis jeg får mange beskeder lign:
"Du bør ikke lave et projekt igen, men stoppe mens legen er god."
Så vil projektet højst sandsynligt ikke blive til noget, fordi jeg delvist forstår hvad de mennesker mener, men på den anden side; hvis der er mange der er optimistiske, så synes jeg det kunne være fedt at få sat endnu et projekt op, fordi sidste gang var en virkelig hyggelig process smiley

Let the floating of ideas, BEGIN!

Qawl.

Spørg endelig løs, hvis du har misforstået noget ^^

You type 525 characters per minute
You have 100 correct words and
you have 0 wrong words
http://speedtest.10-fast-fingers.com/

Redigeret af Qawl d. 20-04-2007 21:03
www.BallerupFR.tk
Forfatter RE: Projekt ideer?
V34
Administratorer

Rediger

Antal indlæg: 950
Bopæl: Hobro
Lagt på d. 20-04-2007 21:47
Hvis der er nogen af jer der har set denne film:
http://www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4
Så kan den da ikke andet end at få den hårdeste person til at smile. Jeg syntes personligt den er så sød, og så god.

Vi kunne komme med vores bidrag til filmen(Free hugs), vi laver Parkour, men i slutningen af persons klip krammer man en tilfældig person. Jeg ved godt det kan være grænseoverskridende men skal Parkour ikke også være det (;

Læs det kun hvis i vil vide mere om Free Hugs Campaign:
Hvorfor denne person (ved navn Juan Mann) går rundt og krammer tilfældige folk, er fordi han tror på at et kram er meget mere end bare et kram mellem 2 personer. Han tror at et kram faktisk kan være afgørende mellem liv og død.

Mange personer går rund i daglig dagen uden kærlighed, og uden følelse for at der bare er én der kan lide dem. Tænk på hvor meget det må lette deres hjerte hvis der en der kom hen og gav dem det varme kram der kunne lette alle deres trykte følelser.

-------------------------------

Hvis man kunne kombinere disse to ting, ville det ikke kun være en sød og utrolig Parkour film, men også et indblik i at vi ikke bare er personer der hopper rund og 'ødelægger' ting, og er til besvær for andre tilfældige folk.

== SYNTES IKKE DENNE IDÉ SKAL BRUGES FULDT UD, MEN SYNTES DEN SKAL INDGÅ I FILMEN ==

"Flips is an important part of Parkour" - Daniel Ilabaca [FAILED]
"Men hvis du ér en kat, vil du jo nødigt blive sammenlignet med en bøffel ^^" - Qawl

Redigeret af V34 d. 20-04-2007 22:34
hadda-way@sol.dk http://eibx.dk
Qawl
Brugere

Rediger

Lagt på d. 20-04-2007 21:58
Lyder faktisk som en utroligt god idé!

Kender godt til Free Hugs og kampagnen har virkelig rørt mig meget!

Så der er et løb, som om at personen løber hele den vej, for at komme frem til DEN person for at give et kram? smiley

Smukt smiley Evt. med t-shirts på: Free Hugs eller lignende smiley

Så skal man bare finde en måde at linke det sammen på og så må man håbe at folk gider blive krammet...

you have 0 wrong words
www.BallerupFR.tk
Saebekassebil
Brugere

Antal indlæg: 168
Lagt på d. 20-04-2007 22:32
hehe "Free hugs - parkour" det passer bar ikk helt sammen...
hva med et "flugt" tema?

V34
Administratorer

Rediger

Antal indlæg: 950
Bopæl: Hobro
Lagt på d. 20-04-2007 22:33
Zandjak, hvad med flugt Parkour for at bringe kram ud?

"Flips is an important part of Parkour" - Daniel Ilabaca [FAILED]
"Men hvis du ér en kat, vil du jo nødigt blive sammenlignet med en bøffel ^^" - Qawl
hadda-way@sol.dk http://eibx.dk
Qawl
Brugere

Rediger

Lagt på d. 20-04-2007 22:58
Enig med V34 i at Free hugs er noget anderledes. For at gøre filmen/videoen speciel, skal det ikke være det samme som altid...

Hvordan vil du også få en flugt film til at passe sammen, hvis folk fra hele landet sender? smiley
^Det var overhovedet ikke ment flabet eller provokerende, hvis du tror det, men har selv leget med ideen og synes bare ikke jeg kan få det til at gå op :s

you have 0 wrong words
www.BallerupFR.tk
Saebekassebil
Brugere

Antal indlæg: 168
Lagt på d. 21-04-2007 10:47
V34 smiley tjaaa.... hvorfor ikk?

Qawl
Brugere

Rediger

Lagt på d. 21-04-2007 22:17
Så skal vi bare findeen måde at linke det sammen på... (Ikke sagt at det her er idéen, men bare så vi har noget at lege med smiley)

you have 0 wrong words
www.BallerupFR.tk
Flash
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 412
Lagt på d. 21-04-2007 23:02
hvad med at vi fik en sms, og så ser man en person i starten læse den... og så løber han med den mobil hele vejen og så kaster den videre til den næste eller på anden måde giver den videre og så til sidst ender dem hos en (og skal ikke være den samme som startede) og så læser den sidste som får den, og så er det foreks. at han skal give et kram... til hvem-ved-jeg... eller måske er står der i sms`en et eller andet slogan for parkour i danmark eller et eller andet!?
Qawl
Brugere

Rediger

Lagt på d. 21-04-2007 23:10
Kunne også være en idé Flash smiley

Synes det er fedt at se at folk er inde til det der med kramme (ikke perverst ment, til folk som Rodi der kunne misforstå det xD).

Men fedt at folk er med på den mere personlige og følelsemæssige side smiley

you have 0 wrong words
www.BallerupFR.tk
mattfan
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 111
Bopæl: Næstved, SydSjælland
Lagt på d. 22-04-2007 00:27
Nu vi er på flugt emnet; (Kræver nok 2 personer, hvilket komplicere det lidt) En person flygter fra den anden via parkour, der er flugt temaet. Free Hug kommer ind ved at "jægeren" endelig fanger den anden, og giver ham/hende et kram.

Sådan lidt for at blande det sammen smiley

Ellers kunne man lave en speciel regel med, at det skal være en ældre dame foreksemple. (Ældre damer fordi de plejer at ha' det fint med at blive krammet, lol ;D)

EDIT://
Flash skrev:
hvad med at vi fik en sms, og så ser man en person i starten læse den... og så løber han med den mobil hele vejen og så kaster den videre til den næste eller på anden måde giver den videre og så til sidst ender dem hos en (og skal ikke være den samme som startede) og så læser den sidste som får den, og så er det foreks. at han skal give et kram... til hvem-ved-jeg... eller måske er står der i sms`en et eller andet slogan for parkour i danmark eller et eller andet!?

Det kunne næsten være en reklame. Vi kunne melde det ind til et telefon selskab, hvor det sluttede med en tekst: "We bring the message, all you have to do, is type it." -eller lign.

"Better to ask forgiveness, than ask for permition." -Brom, 'Eragon'

"Hvis du ser chancen, så tag den... det er muligt du aldrig ser den igen." -Moi self

Redigeret af mattfan d. 22-04-2007 00:30
Flash
Brugere

Rediger

Lagt på d. 22-04-2007 00:33
hahahah UBER nice slogan synes jeg.. seriøst lad os da gøre det! kunne være mega nice.. så kunne de betale os ved at sponsorre os alle med ved at lave nogle pk tshirts til os eller noget!? common!?smiley
mattfan
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 111
Bopæl: Næstved, SydSjælland
Lagt på d. 22-04-2007 00:58
Hvad med en dress code oven i? Sådan for at der kommer lidt tema i. Venskab eller lign. Jeg har f.eks. en der står "Skru op for kontakten til dine venner" (Kunne også være slogan ^^

Lad os prøve at bygge videre på ideen. Har en faktisk. En pige skriver en besked på sin mobil, og giver den på en eller anden måde den her mobil til en traceur, som bringer mobilen videre. I enden af hver part, skal denne traceur så virke forpustet, og ligger mobilen fra sig, som om han har opgivet.
Næste part indledes så med at en samler mobilen op, kigger på den og bringer den videre.
Slutningen kunne være noget i stil med, den sidste traceur giver mobilen til en dreng, han læser beskeden mens han går ned ad en vej eller lign. og så krammer han den her pige som var det det der stod i beskeden.

Det er måske meget præcist og konkret, men dog et forslag.

"Better to ask forgiveness, than ask for permition." -Brom, 'Eragon'

"Hvis du ser chancen, så tag den... det er muligt du aldrig ser den igen." -Moi self
ojo
Brugere

Rediger

Bopæl: Vanløse, København
Lagt på d. 22-04-2007 14:04
jeg syntes ikk han ska lade mobilen ligge, for så ska ham i det næste klip jo starte fra samme spot, og det ka blive pænt besværligt jo mindre filmen er blevet taget over et jam.

don't be afraid of opposition. Remember, a kite rises against; not with; the wind. - Hamilton Mabie
johen@ofir.dk
Bla
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 1043
Bopæl: Hobro, Nordjylland
Lagt på d. 22-04-2007 14:15
Med mindre han ligger det i noget græs.. Så kan man jo bare lave et close up så man ikke kan se omgivelserne.

You type 522 characters per minute
You have 96 correct words
and you have 3 wrong words

Redigeret af Bla d. 22-04-2007 14:15
bisse200@hotmail.com
Sakse
Brugere

Rediger

Antal indlæg: 1228
Bopæl: Overalt
Lagt på d. 22-04-2007 17:15
Man kunne også slutte hvert klip med close-up (ligegyldigt hvor), med én der lægger den og så en hånd der tager den op (man kan ikke se hvem), og på den måde virker det, som om det hele er filmet samtidig.

Kom til træning i Radiatorfabrikken! - Hørkær 1b, Herlev. Hver torsdag kl. 19 - 22

It is more important to know where you are going than to get there quickly.
I aim at... iCommercialQ. The interesting fact about MSN is, that it provides not only a bunch of faggots, but also a decent.. amount of literally blasted adverts. http://cphparkour.dk
Flash
Brugere

Rediger

Lagt på d. 22-04-2007 17:19
faktisk nice ide...
manek
Administratorer

Antal indlæg: 806
Bopæl: Kbh
Lagt på d. 22-04-2007 17:31
eller man kunne lave en, hvor man går rundt og får telefon numre, og så tæler det op smiley ej ok

Spørgsmål eller hvis i bare vil være hygelige, msn: rowley_rosendahl@hotmail.com

William Belle owns your face!

Just remember¨: You did it once, you did it never. You did it twice, you did it right.
-Sexcrimehighfive.com

I like to suck diick, yees?
Rowley_rosendahl@hotmail.com
Qawl
Brugere

Rediger

Lagt på d. 22-04-2007 18:33
Dejligt med så mange ideer og sikke kreativ du er Mattfan smiley Nice!

Jeg ved dog ikke helt det med en reklame... Måske for at få sponsorere på siden, men ikke alt muligt andet...

Tror desværre heller ikke chancerne for at et selvskab vil tage en hjemmelavet reklame ind, filmen med middelmådige kameraer vil blive sendt på tv... Desværre smiley

Men dejligt med ideer! Keep em' coming smiley

you have 0 wrong words
www.BallerupFR.tk
Flash
Brugere

Rediger

Lagt på d. 22-04-2007 19:12
jeg tror NETOP at pga. de "middelmådige" kamera`er så kan det blive en realitet... det vil være en ny og anderledes reklame hvor man ser børn og unge fra hele danmark i fællesskab om en speciel ting... hvad den ting så end bliversmiley
Side 1 af 6 1 2 3 4 > >>
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Brugerafstemning
Hvad laver du til daglig?

Folkeskole

Gymnasium

Universitet

Iværksætter

Arbejder på Kontor

Social og sundhed

Håndværker

Andet

Du er nødt til at logge på for at stemme.
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Esbjerg vaults
29/08/2010 19:34
troede sku også den var færdig...

ksvendsen
29/08/2010 09:36
smiley

Frog
28/08/2010 21:04
Fuck, troede sgu ikke siden ville komme tilbage. Er glad for at den gjorde smiley

FR - Peter
24/08/2010 09:49
Haaaahaaasmiley

Sponge
23/08/2010 14:46
loner smiley

FR - Peter
23/08/2010 13:37
LEET!

Elizabetta
23/08/2010 13:29
Halløj!